Ludwiczek69 Ludwiczek69
808
BLOG

i co wy na to płaszczaki?

Ludwiczek69 Ludwiczek69 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 31

  Tematem zajmuję sie wyłącznie hobbystycznie. W miarę wolnego czasu czytam sobie, a w chwilach natchnienia rozpatruję moje psie mysli.

  Nie mam zamiaru pisac autobiografi, ani opowieści o tym jak uciekłem z domu. Przejdę do sedna sprawy...no więc...

  Czytając pewnego razu historię powstania STW, zdumiałem się tym, że wiele lat szukano tak zwanego eteru...Może źle pojołem jego istotę...ale...no właśnie...Mój ukochany Albert stwierdził że wszystko jest względne i żadnego IUO wyruznic nie mozemy ...i tu sie muszę z nim niezgodzić. 

  Przyznac muszę że IUO Kowalskiego, Myszki Miki, czy dowolnego kwazara jest względny,.jednak  jest coś, co ma układ bezwzględny, niezleżnie z jakiego IUO go badamy.  I tu wszedłem z powrotem w ramiona klsycznej fizyki.  No ale...jednak napisałem hereze "istnieje wyróżniony IUO"...Może jestem chory?

  Niemniej postaram sie obronić moją tezę. Oprę sie na doświadczniach na jakich stworzono STW i OTW. Chyba dla nikogo nie jest tajemnicą, że badano prędkość światła w wielu różnych sytuacjach, wywlekano mu różne mankamenty, zadawano tortury...ale fizyka broni uparcie tej prędkości. Zaliczana dzisiaj jest ona do stałych fundamentalnych!! Czy tak jest, ocenia pokolenia. Dzisiaj chciałbym sie z Wami zastanowić nad konsekwencjemi takiego stanu rzeczy.

  Zacznijmy więc jeszcze raz od początku: co ma wyróżniony IUO z prędkością światła? Zdawało by się że chyba nic...bo każdy foton leci sobie w dowolnym kierunku, maja one różną energię...więc jak można pisac że one znajdują się w jednym i tym samym IUO? To tylko pozory...

  Jak wiadomo wraz ze wzrostem prędkości, czas płynie wolniej. Jeżeli to prawda ( a wszystko wskazuje ze tak), to czas w IUO fotonu....stoi!! Dziwne prawda? Foton pędzący z prędkością c, nie porusza się w czasie...az sie wierzyć nie chce...przecież prędkość ma jako nieodzowny atrybut czas!!! Macie racje...a skoro ją macie...to znaczy że ja jej nie mam. Gdzies zrobiłem błąd. Myslałem nad tym intensywnie i dość długo...ereka!!

  No właśnie...Skoro foton ma czas zatrzymany, to nie może sie poruszać!! Skoro on sie nie porusza...to musi poruszać sie ...obserwator!! To nie żart, że  to nie foton sie porusza...ale że to my sie poruszamy. 

  STW mówi jasno o czasie obiektów pędzących z prędkością światła. Wzory są ogólnie znane i na dzień dzisiejszy nikt ich nie kwestejonuje. Mysle ze Ameryki nie odkryłem. To tylko konsekwencja prac innych. Dziwi mnie tylko milczenie autorytetów w tej sprawie. Czas by było przerwać milczenie i zbadać ten wątek na gruncie laboratorium.

   W dzisiejszych czasach furorę robi teoria kwantowa. Nadziwić sie nie mogę że sama ona sobie zaprzecza i dostarcza niezbitych dowodów przeciw sobie, a świat uczonych milczy. Wezmy za przykład splątanie fotonów. ponoć takie fotony przekazują sobie informacje z nieskonczona predkością. Weźmy  sobie teraz dwie monety i jedną pomalujmy na czarno. Potem wylosujmy jedną i wyslijmy poczta do znajomego. Jak list dotrze, to sprawdzmy jaka mamy u siebie. Z nieskończona prędkością dowiemy sie wtedy jaką monetę ma kolega.

   Proszę mi wyjaśnić co ma to wspólnego TK? Nie ma nic!! Zaden kot tego nie zmieni, niezależnie czy jest w pudełku żywy, czy martwy. To zachowanie jest typowo deterministyczne, tak jak zachowanie sie fotonów "splątanych". Takie zachowanie fotonów w sposób walny kładzie na łopatki TK. Przy nęstepnej okazji, pokazę  jak naiwnie TK tłumaczy zjawisko tunelowania poprzez barierę potencjału.

  Wracając do meritum tematu: uważam że żyjemy w pedzącym świecie, wypełnionym cząsteczkami nieruchomymi w czasoprzestrzeni. Na dodatek wiem z jaką prędkością to robimy. To że fotony maja dla nas rozne trajektorie, wynika z tego ze zyjemy w przestrzeni 3d, a fotony już nie.  Na dodatek nie widzimy fotonów jako takich, możemy zaobserwować jedynie skutki ich istnienia. W tym momencie powinno stać się jasne dziwne zachowanie sie fotonów, objawiające sie raz jako cząsteczka, a raz jako fala. 

  Jeżeli kogoś zainteresowało moje podejście do tematu, zapraszam ponownie. Namawiam też do dalszej analizy STW pod katem efektów związanych z prędkością c. Nastepnym razem sprobuje odgadnąc w jakiej to przestrzeni są te mityczne fotony. Wiemy już że to nie jest 3d plus czas. Czas odpada...jako konsekwencja STW.  Co z pozostałymi wymiarami? Ma ktoś jakieś typy? Jest ich 8, 9 16 czy może wiele więcej? Może jakiś zwolennik M-teorii sie wypowie? Uprzedzam ze z konstruktywna krytyką będe się rozprawiał w sposób konstruktywny, a  niekonstruktywną potraktuje z przymrużeniem oka i słodkim usmieszkiem. 

Jak tu zyć pedząc z tak zawrotną prędkością? Czego sie trzymać? 

 

Ludwiczek69
O mnie Ludwiczek69

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie